Zadzwoń
i zamów przez telefon
+48 530 009 555
Poniedziałek - Piątek
7:30 - 15:30
18:00 - 21:00
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Copyright © 2018 Spidweld.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Małe i poręczne urządzenie przeznaczone do wspomagania rozruchu pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla, posiadającymi instalacje 12 V lub 24 V.
Małe i poręczne urządzenie przeznaczone do wspomagania rozruchu pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla.
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 900 A i długości 6 m.
Prostownik mikroprocesorowy GEKO do ładowania akumulatorów 6 V, 12 V i 24 V z funkcją automatycznego ładowania.
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 600 A i długości 4 m.
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 200 A i długości 3 m.
Bezbateryjne urządzenie rozruchowe Ideal UltraStarter 700 wykonane w technologii ultra-kondensatorów: lekkie, kompaktowe, nie wymagające konserwacji. Szczytowy prąd rozruchu 700 A zapewnia szybkie wspomaganie rozruchu motocykli, samochodów osobowych i dostawczych oraz łodzi.
Ideal I-Starter 641 to inwertorowy prostownik do ładowania 12- i 24-woltowych akumulatorów kwasowych posiadający funkcję rozruchu. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 12/24 V, prąd ładowania 55 A (12 V) i 60 A (24 V), prąd rozruchu 600 A.
Ideal Smart Charger 4 jest inwertorowym, inteligentnym oraz przenośnym prostownikiem do 6- i 12-woltowych akumulatorów kwasowych, żelowych, AGM, MF oraz EFB o swobodnym przepływie elektrolitu, przeznaczonych dla pojazdów mechanicznych (benzyna i diesel), motocykli, łodzi motorowych, itp. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 6 / 12 V, prąd ładowania 6 V - 2...
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 1500 A i długości 4,5 m.
Inwertorowy prostownik Magnum AGRI 25 12 / 24 V do ładowania akumulatorów AGM, GEL i tradycyjnych 12 V i 24 V z inteligentnym procesem ładowania.
Prostownik z rozruchem Weldman STRONG 50 to urządzenie do ładowania akumulatorów i wspomagania rozruchu silników.
Uniwersalny prostownik samochodowy GEKO GZL-50 przeznaczony do ładowania akumulatorów o pojemności do 400 Ah i napięciu 12 V oraz 24 V.
Ideal I-Starter 441 v2 to inwertorowy prostownik do ładowania 12- i 24-woltowych akumulatorów kwasowych posiadający funkcję rozruchu. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 12/24 V, prąd ładowania 40 A, prąd rozruchu 400 A.
Ideal I-Starter 641 v2 to inwertorowy prostownik do ładowania 12- i 24-woltowych akumulatorów kwasowych posiadający funkcję rozruchu. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 12/24 V, prąd ładowania 55 A (12 V) i 60 A (24 V), prąd rozruchu 600 A.
Bezbateryjne urządzenie rozruchowe Ideal UltraStarter 1600 wykonane w technologii ultra-kondensatorów: lekkie, kompaktowe, nie wymagające konserwacji. Szczytowy prąd rozruchu 1600 A zapewnia szybkie wspomaganie rozruchu motocykli, samochodów osobowych i dostawczych oraz łodzi.
Inwertorowy prostownik Magnum AGRI 23 AGM / GEL do ładowania akumulatorów 12 V i 24 V z mikroprocesorowym układem sterowania, programem diagnostycznym i trybem pełnej automatyki.
Automatyczny prostownik Neo Tools 4 A 70 W to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów kwasowych STD, AGM, GEL, LiFePO4 o pojemności od 3 Ah do 120 Ah.
Przewody rozruchowe Neo Tools o długości 2,5 m i maksymalnym natężeniu 600 A przeznaczone do awaryjnego uruchamiania samochodu z rozładowanym akumulatorem.
Ideal Smart Charger 7 jest inwertorowym, inteligentnym oraz przenośnym prostownikiem do 6- i 12-woltowych akumulatorów kwasowych, żelowych, AGM, MF oraz EFB o swobodnym przepływie elektrolitu, przeznaczonych dla pojazdów mechanicznych (benzyna i diesel), motocykli, łodzi motorowych, itp. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 6 / 12 V, prąd ładowania 6 V -...
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 1500 A i długości 6 m.
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 600 A i długości 3 m.
Ideal I-Starter 841 v2 to inwertorowy prostownik do ładowania 12- i 24-woltowych akumulatorów kwasowych posiadający funkcję rozruchu. Zasilanie 230 V, napięcie ładowania 12/24 V, prąd ładowania 80 A, prąd rozruchu 800 A.
Inteligentny prostownik Weldman CHARGE 50 LCD jest przeznaczony do ładowania wszystkich typów akumulatorów kwasowo-ołowiowych (WET, MF, CA, EFB, GEL, AGM).
Powerbank z funkcją rozruchu silnika Dedra DEPP1200 to nie gadżet, to narzędzie niezbędne podczas zimowych, mroźnych poranków, zwłaszcza jeśli auto ma skłonności do kaprysów.
Urządzenie rozruchowe serii Class 630 przeznaczone jest do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów ołowiowo-kwasowych o napięciu 12 V lub 24 V.
Magnum Dinamik 840 jest inwerterowym, solidnie wykonanym urządzeniem do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla.
Magnum Dinamik 640 jest inwerterowym, solidnie wykonanym urządzeniem do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla.
Nowoczesny magazyn energii elektrycznej, którą można wykorzystać do rozruchu samochodu lub ładowania urządzeń takich jak laptop czy telefon.
Inwertorowy prostownik Magnum AGRI 15 12 / 24 V do ładowania akumulatorów AGM, GEL i tradycyjnych 12 V i 24 V z inteligentnym procesem ładowania.
Inwertorowy prostownik Magnum AGRI 30 12 V do ładowania akumulatorów AGM, GEL i tradycyjnych 12 V z inteligentnym procesem ładowania.
Inwertorowy prostownik Magnum AGRI 50 12 V do ładowania akumulatorów AGM, GEL i tradycyjnych 12 V z inteligentnym procesem ładowania.
Prostownik mikroprocesorowy GEKO do ładowania akumulatorów 6 V i 12 V z funkcją automatycznego ładowania.
Prostownik z rozruchem Weldman START 450 to profesjonalne urządzenie do ładowania akumulatorów i wspomagania rozruchu silników.
Prostownik z rozruchem Weldman START 650 to profesjonalne urządzenie do ładowania akumulatorów i wspomagania rozruchu silników.
Prostownik z rozruchem Weldman GRAND 80 to urządzenie do ładowania akumulatorów i wspomagania rozruchu silników.
Kable rozruchowe Geko o maksymalnym natężeniu 1200 A i długości 4,5 m.
Ideal Praktik Charger 4 jest elektronicznym prostownikiem do ładowania 6 i 12 woltowych akumulatorów kwasowych WET, GEL, MF, AGM, EFB.
Ideal Praktik Charger 8 jest elektronicznym prostownikiem do ładowania 6 i 12 woltowych akumulatorów kwasowych WET, GEL, MF, AGM, EFB.
Ideal Praktik Charger 10 jest inteligentnym, elektronicznym prostownikiem do ładowania 6 i 12 woltowych akumulatorów kwasowych WET, GEL, MF, AGM, EFB.
Ideal Praktik Charger 15 jest inteligentnym, przenośnym prostownikiem do ładowania 12 woltowych akumulatorów kwasowych WET, GEL, MF, AGM, EFB.
Ideal Praktik Charger 25 jest inteligentnym, przenośnym prostownikiem do ładowania 12 i 24 woltowych akumulatorów kwasowych WET, GEL, MF, AGM, EFB, Li.
Magnum Dinamik 340 jest inwerterowym, solidnie wykonanym urządzeniem do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla.
Magnum Dinamik 440 jest inwerterowym, solidnie wykonanym urządzeniem do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi benzynowymi oraz diesla.
Magnum Dinamik 540 jest inwerterowym, solidnie wykonanym urządzeniem do wspomagania rozruchu oraz ładowania akumulatorów pojazdów mechanicznych i maszyn z silnikami spalinowymi, benzynowymi oraz diesla.
Automatyczny prostownik GEKO Speed 6 / 12 V 4 A (ładowarka) to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów AGM, GEL, kwasowych 6 V/12 V oraz litowo-żelazowych (tylko 12 V) o pojemności od 4 Ah do 120 Ah.
Automatyczny prostownik GEKO Speed 6 / 12 V 10 A (ładowarka) to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów AGM, GEL, kwasowych 6 V/12 V oraz litowo-żelazowych (tylko 12 V) o pojemności od 4 Ah do 200 Ah.
Automatyczny prostownik Neo Tools 2 A 35 W to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów kwasowych STD, AGM, GEL o pojemności od 4 Ah do 60 Ah.
Automatyczny prostownik Neo Tools 6 A 100 W to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów kwasowych STD, AGM, GEL, LiFePO4 o pojemności od 3 Ah do 150 Ah.
Automatyczny prostownik Neo Tools 10 A 160 W to urządzenie przeznaczone do ładowania akumulatorów kwasowych STD, AGM, GEL, LiFePO4 o pojemności od 3 Ah do 200 Ah.
W ofercie sprzedażowej centrum dostępne są urządzenia takie, jak prostowniki. Tego rodzaju sprzętu stanowi praktyczną pomoc dla każdego kierowcy, który na swojej drodze będzie musiał zmierzyć się z rozładowanym akumulatorem samochodowym. Ten jest rodzajem baterii, którą, podobnie jak tę w telefonie lub inny...
W ofercie sprzedażowej centrum dostępne są urządzenia takie, jak prostowniki. Tego rodzaju sprzętu stanowi praktyczną pomoc dla każdego kierowcy, który na swojej drodze będzie musiał zmierzyć się z rozładowanym akumulatorem samochodowym. Ten jest rodzajem baterii, którą, podobnie jak tę w telefonie lub innych urządzeniach elektronicznych, można ładować właśnie za pomocą prostownika.
Prostowniki do akumulatorów są urządzeniami elektrotechnicznymi, których zadaniem, jak typowej ładowarki elektrycznej, jest dostarczanie zasobów energii. Poprzez zmianę prądu przemiennego z sieci na napięcie stałe mogą skutecznie naładować akumulator. Aby taki proces przebiegał prawidłowo konieczne jest podłączenie prostownika do akumulatora za pomocą zacisków – czyli klem. Należy się przy tym kierować kolorystyką okablowania. Do bieguna dodatniego baterii konieczne jest przyłączenie czerwonego przewodu, natomiast do bieguna ujemnego należy podłączyć czarny kabel.
Prostowniki inwertorowe dzielą się na kilka kategorii. W zależności od budowy czy też przeznaczenia ładowarek wyróżnia się:
prostowniki trakcyjne (lub też tradycyjne, w zależności od stosowanego nazewnictwa) – są to ładowarki przeznaczone do akumulatorów pracujących w dużych maszynach i pojazdach, w tym w wózkach widłowych; tego rodzaju prostowniki są także wykorzystywane w przypadku samochodów o napędzie elektrycznym,
prostowniki standardowe – o najprostszej budowie, stosowane chętnie ze względu na brak dodatkowej elektroniki – są niemal bezawaryjne i skuteczne jednocześnie; konstrukcja takich ładowarek opiera się na umieszczonym w korpusie transformatorze, który bez trudu jest w stanie zasilić akumulatory typowych samochodów osobowych,
prostowniki mikroprocesorowe – to ładowarki o zdecydowanie zaawansowanej budowie – zastosowany mikroprocesor jest modułem elektronicznym, który steruje praktycznie całym procesem ładowania; zaletą prostownika takiego typu jest także brak konieczności wyciągania baterii z pojazdu – skraca to czas przygotowania akumulatora i ułatwia dalszą regulację parametrów ładowania, do tego można używać go w przypadku baterii tak kwasowo-ołowiowych, jak i żelowych.
Wybór odpowiedniego prostownika jest oczywiście uzależniony od tego, z jakim typem akumulatora samochodowego masz do czynienia. Najprościej kupić model mikroprocesorowy, który naładuje baterie każdego typu, czyli zarówno żelowe, jak i kwasowo-ołowiowe czy też AGM. W przypadku standardowego prostownika musisz być przygotowanym na konieczność samodzielnej regulacji poszczególnych parametrów i takie ich dobieranie, by nie uszkodzić akumulatora.
Prostownik samochodowy musi także odpowiadać wartościom napięcia wyjściowego akumulatora. W sprzedaży dostępne są ładowarki dostosowane do baterii 6, 12 lub 24-woltowych, przy czym zazwyczaj działają one w dwóch wybranych zakresach napięć (np. z akumulatorami 6 i 12-woltowymi lub 12 i 24-woltowymi). Większość prostowników służących do ładowania akumulatorów pracuje przy napięciu zasilającym 230V.
Na jakie jeszcze parametry powinien zwrócić uwagę właściciel auta? Istotną kwestią jest szczytowy prąd ładowania – podawany w amperach. Poszczególne urządzenia charakteryzują się różnymi wartościami, więc przed zakupem upewnij się, czy podany w karcie produktowej amperaż odpowiada pojemności Twojego akumulatora. Według najprostszych obliczeń: zastosuj zasadę, by skuteczny prąd ładowania równał się 10% pojemności baterii (w przypadku akumulatora 40 Ah muszą to być zatem 4 A).
Chociaż Klienci nie zawsze zwracają na to uwagę, bardzo ważne jest także wybieranie prostownika pod kątem jego konstrukcji, to jest wielkości i wagi. Mniejsze i lżejsze modele łatwiej jest przenosić i wykorzystywać w różnych sytuacjach. Prostowniki nieco większe, a tym samym odczuwalnie cięższe są za to zazwyczaj mocniejsze i wykazują wyższe parametry techniczne.
Wspomniane już prostowniki mikroprocesorowe zdejmują z użytkownika sporo wysiłku, automatycznie dobierając i ustawiając parametry prądu ładowania. Co więcej, model taki, jak Ideal Smart Charger 7 przeprowadzi najpierw stosowną diagnostykę akumulatora, by przerwać proces ładowania w przypadku wykrycia uszkodzeń. Mikroprocesorowy układ sterowania informuje użytkownika o poszczególnych działaniach za pomocą diod typu LED. Prostowniki z mikroprocesorami są najbezpieczniejsze dla akumulatorów, ponieważ nie doprowadzają do ich przeładowania. Proces jest kończony automatycznie w chwili wykrycia całkowitego uzupełnienia zbiornika energii.
Wybrane modele prostowników do ładowania akumulatora mogą być wyposażone w funkcję rozruchu. To wyjątkowo praktyczne rozwiązanie, które umożliwia natychmiastowe odpalenie silnika samochodu w przypadku nieprzewidzianej awarii. Jeśli akumulator rozładuje się na skutek pozostawienia włączonych świateł czy też nie będzie działał przez niską temperaturę otoczenia, prostownik z rozruchem, taki jak Magnum Dinamik 840 przyjdzie z szybką pomocą.
Jeśli korzystasz z prostownika standardowego lub też taki planujesz kupić pamiętaj, że przed podłączeniem musisz odpiąć akumulator od instalacji elektronicznej auta. Proces ładowania przebiega wówczas poza pojazdem i warto zadbać o jego odpowiednie warunki – pomieszczenie nie powinno być zbyt wilgotne, a temperatura nie może być ujemna. Prostownik z mikroprocesorem nie stawia już takich wymagań.
Chociaż podłączanie klem wydaje się proste, to nieprawidłowe określenie biegunów akumulatora i tym samym błędne podpięcie przewodów może prowadzić do zwarcia i uszkodzenia bezpiecznika. Najnowocześniejsze prostowniki są przez producentów wyposażone w specjalne systemy osłonowe, które zapobiegają takim wypadkom i blokują proces ładowania w przypadku już zepsutego akumulatora czy też nieprawidłowego podłączenia go.
Ponieważ rozładowania akumulatora nie da się zwykle przewidzieć, zalecamy wożenie w pojeździe także zestawu kabli rozruchowych, takich jak Geko 1500 A. Dzięki nim możliwe będzie bardzo awaryjne odpalenie samochodu – konieczna będzie tylko obecność drugiego pojazdu, który „użyczy” energii.
Sprzęt warsztatowy
|
Popularne Marki
|
Najnowsze posty
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Jeżeli nie akceptujesz naszej polityki prywatności prosimy o opuszczenie serwisu.
Akceptuję