Wyprzedź konkurencję z szybkim finansowaniem

Czym jest SimplyLease?

To usługa umożliwiająca przedsiębiorcom sfinansowanie wybranych produktów online i realizację zakupów w zaledwie kilka minut.

Wniosek o udzielenie finansowania jest krótki i intuicyjny. Niezależnie od formy prawnej Twojej działalności, potrzebujesz tylko danych z dokumentu tożsamości. 

SimplyLease to doskonałe rozwiązanie zarówno dla firm z wieloletnią historią, jak i dopiero rozpoczynających działalność.

Wyprzedź konkurencję z szybkim finansowaniem

Czym jest SimplyLease?

To usługa umożliwiająca przedsiębiorcom sfinansowanie wybranych produktów online i realizację zakupów w zaledwie kilka minut.

Wniosek o udzielenie finansowania jest krótki i intuicyjny. Niezależnie od formy prawnej Twojej działalności, potrzebujesz tylko danych z dokumentu tożsamości. 

SimplyLease to doskonałe rozwiązanie zarówno dla firm z wieloletnią historią, jak i dopiero rozpoczynających działalność.

Dlaczego SimplyLease?

Dlaczego SimplyLease?

100% online

Rozwiązanie dla tych, którzy cenią czas i wygodę - dostępne całkowicie online

Ubezpieczenie w cenie

Ubezpieczenie sprzętu od najważniejszych ryzyk wliczone w ratę 

Od 1. dnia działalności

Rozwiązanie dostępne również dla nowych firm

Decyzja nawet w 2 minuty

Automatyczna decyzja kredytowa 24/7

Krótka i transparentna umowa

Wszystko co musisz wiedzieć w jednym dokumencie

0 zł wpłaty własnej

Opcja leasingu bez ponoszenia kosztów na start

Rozwiązanie optymalne ekonomicznie i podatkowo

  • Mniej formalności niż w przypadku innych form finansowania.
  • W leasingu operacyjnym najszybciej ,,wrzucisz ‘’ zakupy w koszty firmy. 
  • Każda rata leasingu stanowi w całości koszt uzyskania przychodu. 
  • Dodatkowo, od każdej raty można również odpisać całość podatku VAT. 

Rozwiązanie optymalne ekonomicznie i podatkowo

  • Mniej formalności niż w przypadku innych form finansowania.
  • W leasingu operacyjnym najszybciej ,,wrzucisz ‘’ zakupy w koszty firmy. 
  • Każda rata leasingu stanowi w całości koszt uzyskania przychodu. 
  • Dodatkowo, od każdej raty można również odpisać całość podatku VAT. 

Szybkie i wygodne wnioskowanie

  • Proces dopasowany do potrzeb firm. 
  • Krótki i intuicyjny wniosek niezależnie od formy prawnej. 
  • Minimum formalności – potrzebujesz tylko danych z dowodu tożsamości. 
  • Automatyczna decyzja kredytowa 24/7 wydawana nawet w 2 minuty. 
  • Krótka i transparentna umowa.
  • Podpisanie umowy w salonie, w obecności kuriera lub podpisem elektronicznym.

Szybkie i wygodne wnioskowanie

  • Proces dopasowany do potrzeb firm. 
  • Krótki i intuicyjny wniosek niezależnie od formy prawnej. 
  • Minimum formalności – potrzebujesz tylko danych z dowodu tożsamości. 
  • Automatyczna decyzja kredytowa 24/7 wydawana nawet w 2 minuty. 
  • Krótka i transparentna umowa.
  • Podpisanie umowy w salonie, w obecności kuriera lub podpisem elektronicznym.

Korzystne warunki finansowania

  • Możliwość rozłożenia zakupu na wygodne raty. 
  • Ubezpieczenie sprzętu od najważniejszych ryzyk wliczone w ratę.
  • Finansowanie od 1 000 do 200 000 zł netto.
  • Elastyczne okresy finansowania. 
  • Wpłata własna od 0 zł. 
  • Dostępne również dla nowych firm od 1. dnia działalności.

Korzystne warunki finansowania

  • Możliwość rozłożenia zakupu na wygodne raty. 
  • Ubezpieczenie sprzętu od najważniejszych ryzyk wliczone w ratę.
  • Finansowanie od 1 000 do 200 000 zł netto.
  • Elastyczne okresy finansowania. 
  • Wpłata własna od 0 zł. 
  • Dostępne również dla nowych firm od 1. dnia działalności.

Jak dokonać zakupu?

Jak dokonać zakupu?

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czym jest SimplyLease?

SimplyLease to innowacyjne rozwiązanie finansowe umożliwiające sfinansowanie wybranego produktu całkowicie online, nawet w 5 minut, bez dodatkowych dokumentów.

Kto zapewnia finansowanie?

Finansowane jest zapewnione przez firmę Siemens Finance Sp. z o. o. Umowa leasingu jest zawierana pomiędzy klientem a leasingodawcą. Siemens Finance koordynuje również proces obsługi klienta po uruchomieniu umowy.

Siemens Finance Sp. z o.o. to spółka finansowa z grupy Siemens z 25-letnim doświadczeniem na polskim rynku specjalizująca się w finansowaniu maszyn i urządzeń dla branży przemysłowej, medycznej oraz sprzętu IT i Office.

Dzięki unikalnym rozwiązaniom finansowym Siemens Finance wspiera inwestycje swoich klientów ułatwiając im dostosowywanie się do ciągłych zmian.

Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby uzyskać finansowanie?

Aby uzyskać finansowanie wystarczy, że uzupełnisz wniosek online, który jest w formie oświadczenia. Do złożenia wniosku potrzebujesz jedynie dokument tożsamości. Nie wymagamy przedstawiania dodatkowych dokumentów, np. dokumentów dochodowych.

Jak mogę złożyć wniosek o finansowanie?

Wniosek możesz uzupełnić w pełni online - w salonie sprzedaży, lub poza salonem – wystarczy, że poprosisz pracownika SPIDWELD o przygotowanie oferty, którą otrzymasz na adres mailowy, wraz z linkiem do uzupełnienia wniosku.

Na jaki okres mogę uzyskać finansowanie?

Umowę leasingu możesz zawrzeć na okres od 24 do 60 miesięcy. Możliwy okres uzależniony jest od amortyzacji finansowanego produktu.

Czy wymagany jest wkład własny?

Nie, wkład własny nie jest wymagany. Jeśli jednak chcesz dokonać wpłaty własnej, która pomniejszy kwotę finansowania, możesz ją dokonać w kwocie do 30% wartości zamówienia.

Czy wykup końcowy jest obowiązkowy?

Tak, wykup końcowy jest obowiązkowy. Wysokość wykupu końcowego uzależniona jest od długości finansowania.

Jak mogę podpisać umowę?

Umowę możesz podpisać na trzy sposoby:

Papierowo w salonie

Umowę możesz podpisać bezpośrednio w salonie stacjonarnym podczas realizacji zamówienia. Umowa składa się z dwóch stron, a finansowany produkt możesz odebrać niezwłocznie po jej podpisaniu.

Elektronicznie

Płatność za Twoje zakupy i proces wysyłki towaru realizowane są niezwłocznie. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz czekać na papierową wersję umowy przywiezioną przez kuriera. Zdalne podpisanie umowy leasingu wymaga użycia podpisu kwalifikowanego, który uzyskasz on-line podczas rozmowy wideo z konsultantem, bądź skorzystania z usługi mSzafir.  Twoje zakupy zostaną wysłane nawet w ten sam dzień.

Z kurierem

Do wydania decyzji kredytowej, niezbędna będzie weryfikacja Twojej tożsamości poprzez zalogowanie do systemu bankowego lub szybki przelew 1 zł (pay-by-link). Dokumenty umowy otrzymasz od kuriera w ciągu 1-2 dni roboczych. Po uzyskaniu Twojego podpisu na umowie, Twoje zakupy zostaną niezwłocznie zrealizowane.

Czym jest kwalifikowany podpis elektroniczny?

Kwalifikowany podpis elektroniczny dostarczany jest przez firmę Autenti by InfoCert. To elektroniczny podpis ważny na równi z podpisem własnoręcznym, który spełnia wszystkie wymogi prawne. To pierwszy na polskim rynku leasingowym sposób na błyskawiczne i w pełni zdalne zawarcie umowy. Podpisanie umowy nie stanowi dodatkowego kosztu, a sam podpis elektroniczny ważny jest przez 30 dni.

Czy podpis kwalifikowany jest bezpieczny?

Dokumenty i umowy podpisywane przez Autenti są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej. Podpis elektroniczny Autenti by InfoCert spełnia wymogi określone w Kodeksie Cywilnym oraz w rozporządzeniu eIDAS. Autenti pełni skutecznie rolę zaufanej strony trzeciej i zapewnia wartość dowodową – dokumenty podpisywane przez platformę Autenti spełniają wymogi dotyczące trwałego nośnika oraz mogą być przedstawiane jako dowody w sprawach sądowych.

Kwalifikowany podpis elektroniczny złożony w ramach mSzafir jest zgodny z wymaganiami eIDAS i ma moc prawną równoważną podpisowi własnoręcznemu.

Jak wygląda proces podpisywania umowy e-umowy?

Kwalifikowany podpis elektroniczny Autenti by InfoCert

Po podjęciu przez Siemens Finance pozytywnej decyzji kredytowej otrzymasz link z prośbą o wybór dogodnego dla Ciebie terminu wideoweryfikacji. Do zawarcia umowy przygotuj Twój komputer, dowód tożsamości oraz telefon. W trakcie rozmowy online konsultant Autenti, dokona weryfikacji Twoich danych na podstawie obrazu twarzy, dokumentu tożsamości oraz przekazanych przez Ciebie informacji. Po uzyskaniu certyfikatu e-podpisu, wystarczy zatwierdzić umowę poprzez wpisanie ustawionego samodzielnie PIN-u oraz otrzymanego hasła SMS. Proces zajmuje średnio 5 minut.

Kwalifikowany podpis elektroniczny w ramach mSzafir

Po podjęciu przez Siemens Finance pozytywnej decyzji kredytowej otrzymasz link do platformy Autenti. Wybierz sposób podpisania umowy i przejdź do swojego banku, a następnie potwierdź swoją tożsamość z mojeID przy pomocy bankowości elektronicznej (obecnie z tej opcji mogą skorzystać klienci PKO Banku Polskiego, Inteligo, Pekao S.A., mBanku, Banku Millenium oraz ING Banku Śląskiego). Po uzyskaniu certyfikatu wystarczy zatwierdzić umowę. Proces zajmuje średnio 5 minut.

Czy przedmiot jest ubezpieczony?

Tak, ubezpieczenie chroni zakupione przedmioty przed stratą finansową wynikającą ze zniszczenia/utraty urządzenia na skutek upadku, zalania, przepięcie czy kradzieży.

Szczegółowy zakres ochrony wraz z obowiązującym OWU możesz uzyskać bezpośrednio od leasingodawcy.

Kiedy i jak otrzymam pierwszą fakturę?

Jeśli dokonujesz wpłaty własnej, faktura zostanie wysłana następnego dnia roboczego na wskazany przez Ciebie we wniosku adres mailowy. Natomiast pierwszą fakturę za ratę leasingową otrzymasz mailowo 11 dnia miesiąca, następującego po miesiącu zapłacenia przez nas za Twoje zakupy. Wszystkie faktury wynikające z umowy leasingu są dostępne w formie elektronicznej na portalu obsługi klienta eplatforma.siemens.pl, do którego otrzymasz dostęp w momencie aktywacji umowy leasingowej.